Avis blogg

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

gitarr och piano

Av avi wilson - 30 november 2011 18:34

Haii! Idag har jag spelat gitarr och piano. Fast att jag har brytit fingret. Men det gick bra. Haii! Haii!

 
 
hanna stångberg

hanna stångberg

30 november 2011 18:42

Hej, vad fin blogg du har. Kolla in min grymt rosa blogg som jag hoppas att du kommer och gilla :D

Pst: Just nu har jag en tävling där du kan vinna exakt vad du vill från www.imagecollection.se där deras kläder aldrig kostar under 1000:- men nu har du chansen att glänsa till jul: http://www.nattstad.se/hannastangberg?id=2122004

LYCKA TILL OCH URSÄKTA IFALL DU INTE GILLAR DENNA REKLAMEN! KRAMAR HANNA.

http://hannastangberg.se

avi wilson

30 november 2011 20:06

Tack. Okej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avi wilson - 10 december 2011 15:56

blogg pausen blir nog väldigt lång 

Av avi wilson - 7 december 2011 14:16

Haii! Jag är ledsen men jag tar en blogg paus ett tag. 

Av avi wilson - 5 december 2011 17:34

Haii! Idag är jag jätte trött jag brukar inte vara de, men idag är jag de. Så jag gör nog inga fler inlägg idag . Haii! Haii!  ...

Av avi wilson - 4 december 2011 12:10

Haii! Idag ska jag nog bara vara hemma och rita/ måla och kanske se på någon film jag hoppas att ni kommer att få en bra dag. Haii! Haii! ...

Av avi wilson - 3 december 2011 18:06

Haii! Idag har jag varit på bio. Jag såg Tintin. Den är jätte bra.        ...

Photobucket

   

 

 

Hej! Jag heter Avi Wilson och gillar att göra massa saker. Ett exempel: blogga. Jag bor i ett stort vitt grått hus. Jag har pool och stor trädgård. Jag gillar att köra fyrhjuling, bada och mycket mer.

Jag gör ofta saker i photoshop så om du vill ha något bara säg till.

 Jag älskar min katt så mycket att ingen i hela världen kan beskriva de.

 

           Läs och se mer här

Photobucket
Photobucket

 

 

Photobucket
20 besvarade frågor
Photobucket
 

 


Ovido - Quiz & Flashcards